Styrelsen ansvarar för den tekniska förvaltningen i föreningen.
Nedan finner du information om vart du vänder dig om du vill göra en reklamation eller anmäla ett fel i din lägenhet.
Rutiner för felanmälan:
Skulle ett fel uppstå i din lägenhet efter 2-årsbesiktningen (nov 2024) ska styrelsen kontaktas.
Faller felet inom föreningens 5-åriga garanti gör styrelsen i sin tur en felanmälan.
Vid AKUTA fel, så som vattenläckage, problem med el eller värme:
Har du vattenläckage i lägenheten så stäng av vattnet i taket ovanför duschen.
Hjälper inte det så ring styrelsens journummer, 076–0056381.
Är elen borta, kontrollera alltid först dina egna säkringar i lägenheten.
Ser allt OK ut men fortfarande strömlöst, ring styrelsens journummer 076–0056381.
Vid akuta fel gällande dina vitvaror kontaktar du Carlssons/ELON vitvaror på 0470-762800.
Ta ett kort på serieskylten på vitvaran och mejla detta tillsammans med kontaktuppgifter och adress.
Beskriv i korthet problemet med vitvaran.
Internet, TV & Telefoni
Felanmälan sker direkt till Telia, tfn dagtid 020-202070.
Se Driftinformation för pågående nätverk
Insekter/skadedjur
Anticimex Tel. 0752-451000
Mån-Fre 07.00-18.00
Sanering är kostnadsfri och bekostas via föreningens försäkring