Felanmälan

Styrelsen ansvarar för den tekniska förvaltningen i föreningen.
Nedan finner du information om vart du vänder dig om du vill göra en reklamation eller anmäla ett fel i din lägenhet.

 

Rutiner för felanmälan:

Skulle ett fel uppstå i din lägenhet efter 2-årsbesiktningen (nov 2024) ska styrelsen kontaktas.


Faller felet inom föreningens 5-åriga garanti gör styrelsen i sin tur en felanmälan.

 

Vid AKUTA fel, så som vattenläckage, problem med el eller värme: 

Har du vattenläckage i lägenheten så stäng av vattnet i taket ovanför duschen.

Hjälper inte det så ring styrelsens journummer, 076–0056381.

 

Är elen borta, kontrollera alltid först dina egna säkringar i lägenheten.

Ser allt OK ut men fortfarande strömlöst, ring styrelsens journummer 076–0056381.

 

Vid akuta fel gällande dina vitvaror kontaktar du Carlssons/ELON vitvaror på  0470-762800.

Ta ett kort på serieskylten på vitvaran och mejla detta tillsammans med kontaktuppgifter och adress. 
Beskriv i korthet problemet med vitvaran.

 

 

Internet, TV & Telefoni

Felanmälan sker direkt till Telia, tfn dagtid 020-202070.

Se Driftinformation för pågående nätverk

 

Insekter/skadedjur

Anticimex Tel. 0752-451000
Mån-Fre 07.00-18.00

Sanering är kostnadsfri och bekostas via föreningens försäkring